Nowy panel wsparcia klienta - dostępne opcje.

Panel wsparcia klienta dostępny jest z poziomu strony support.forpsi.pl
Dostęp do panelu możemy uzyskać z następujących lokalizacji.

  • menu po prawej  - Formularz kontaktowy




  • prawe menu - Kontakty
    Wchodzimy w zakładkę Kontakty a następnie formularz pocztowy


W obu przypadkach zostajemy przekierowani do strony support.forpsi.pl. Bez względu na to czy nastąpiło wcześniej logowanie ze strony admin.forpsi.pl, w celu uzyskania dostępu do pełnej wersji musimy się zalogować ponownie po otwarciu strony.





Z panelu otrzymujemy dostęp do:

  • formularza kontaktowego
  • chat'u
  • bazy wiedzy
  • nowości

Formularz kontaktowy

Zgłoszenie poprzez formularz nie wymaga zalogowania do konta.
Wysyłając jednak zgłoszenie po zalogowaniu do konta będziemy pewni, że jest ono jednocześnie autoryzacją klienta i umożliwia np. zamawianie dodatkowych usług, wprowadzanie zmian w konfiguracjach itp.

Logując się do konta otrzymamy następujące opcje związane z formularzem:

  • tworzenie nowego zgłoszenia (dostępne również bez logowania)
  • przeglądanie historii korespondencji oraz statusu zgłoszenia *
  • wyszukiwanie korespondencji *
  • wysłanie listy zgłoszeń na wskazany adres e-mail *
  • przeglądanie wiadomości oraz ich wydruk
* - dostępne bez logowania - musimy wtedy znać numer zgłoszenia


Tworzenie zgłoszenia



Formularz kontaktowy opisany jest tutaj

Nie każde pytanie będzie wymagało wysłania zgłoszenia. Dlaczego?
To jest najważniejsza funkcjonalność nowego systemu. Wpisując w temacie wiadomości problem system automatycznie przeszukuje bazę wiedzy i dopasowuje tematy łącznie z określeniem procentowym trafności podpowiedzi. 
Poniżej znajduje się screen przedstawiający przykładowe zgłoszenie

.



Przeglądanie historii korespondencji, wyszukiwanie, drukowanie






Każde nowe zgłoszenie otrzymuje swój identyfikator (numer zgłoszenia), który później umożliwia śledzenie jego historii jak również jego statusu tzn, czy zostało już zakończone czy też jest w trakcie rozwiązywania.

Panel umożliwia odczytanie wiadomości, przesłanie Listy zgłoszeń na wskazany adres, wyszukiwanie zgłoszenia po numerze zgłoszenia oraz adresie, przeglądanie odpowiedzi jak również jej wydrukowanie.


Chat

Podobnie jak w przypadku Formularza kontaktowego Chat nie wymaga logowania do systemu.
Po kliknięciu w ikonę Chat otworzy się nowe okno, w którym wybieramy dział, z którym chcemy rozmawiać a następnie wpisujemy swoje dane oraz temat rozmowy. W przypadku gdy jesteśmy zalogowani system automatycznie wstawi dane kontaktowe.

W oknie Live Chat'u mamy możliwość wydrukowania całej rozmowy jak również jej zakończenia.

Po zakończeniu rozmowy ponownie pojawi się opcja drukowania lub też wysłania całej korespondencji e-mailem.

Baza Wiedzy

Tutaj znajdują się wszystkie tematy pomocy podzielone na grupy jakie zostały stworzone przez nasz dział Obsługi Klienta.
Jest ona stale aktualizowana zgodnie z najczęściej zadawanymi przez klientów pytaniami.
Dostęp do bazy wiedzy znajduje się również ze strony głównej - menu Baza wiedzy



Add Feedback