Webmail pozwala w łatwy sposób dodawać nowe
kontakty do książki adresowej oraz zapanować nad nimi poprzez przydzielanie ich do
grup.
1. Dodawanie kontaktu
W celu dodania nowego kontaktu, należy wybrać zakładkę
Kontakty, a następnie kliknąć przycisk
Nowy kontakt.
Następnie należy wprowadzić dane osobowe kontaktu i zatwierdzić przyciskiem
Ok.
2. Dodawanie grupy
Jeśli mamy już dodane parę kontaktów, możemy przydzielić je do grupy. W celu utworzenia nowej
Grupy, należy wybrać zakładkę
Kontakty,
a następnie kliknąć w strzałkę obok przycisku
Nowy kontakt i wybrać z rozwijanej listy opcję
Nowa Grupa.
Nadajemy grupie
nazwę i zatwierdzamy.
3. Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy
W celu dodania kontaktów do utworzonej grupy, należy wybrać które kontakty chcemy do niej przypisać,
a następnie wybrać po prawej stronie okna przycisk
Przypisz i wybrać pożądaną
Grupę.
Analogicznie postępujemy jeśli chcemy
usunąć kontakty z danej grupy. Trzeba je zaznaczyć i wybrać dokładnie takie same opcję jak przy dodawaniu.

Inną, najszybszą metodą dodawania kontaktów do grupy jest metoda
Przeciągnij i upuść. Należy złapać kontakt wskaźnikiem myszy i przeciągnąć go do wybranej grupy.