Zarządzanie kontaktami

Aby uzyskać dostęp do modułu zarządzania kontaktami, po zalogowaniu się kliknij na Kontakty w panelu modułów przełączających.




Dodawanie kontaktu
  • Aby dodać kontakt, po prostu kliknij przycisk Dodaj kontakt w menu po lewej stronie. Główny obszar roboczy wyświetla formularz do wprowadzania danych kontaktowych.



  • Jeśli w książce adresowej masz wpisanych wiele adresów e-mail, można zapewnić wyświetlanie najważniejszych adresów na liście kontaktów, ustawiając je jako domyślne.
  • Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych informacji kliknij przycisk Zapisz.
  • Na stronie możesz łatwo sprawdzić jakie e-maile są z tego adresu e-mail odebrane, a jakie na ten adres e-mail wyszły od Ciebie. Zaznacz tylko czy chcesz obejrzeć wiadomości wysłane czy otrzymane.

Dodawanie kontaktu poprzez wysłanie wiadomości

  • Po wysłaniu wiadomości na adres, którego nie masz w swojej książce adresowej, wyświetla się okno dialogowe dodawania kontaktu do książki.



  • Sprawdź adres(y), wybierz typ adresu, imię, nazwisko i pseudonim (wymagane tylko nazwisko). Jeżeli korzystasz z poczty biznesowej, można wybrać katalog, do którego kontakt zostanie dodany.
  • Jeżeli wszystkie potrzebne Ci dane już zamieściłeś, kliknij przycisk Gotowe.

Tworzenie i edytowanie grup kontaktów (lista mail)

  • Kliknij, aby utworzyć grupę kontaktów za pomocą Dodaj grupę. Formularz pojawia się z listą dostępnych kontaktów.



  • Lewe okno wyświetla dostępne kontakty. Wybierz żądany kontakt (aby zaznaczyć wiele kontaktów, możesz użyć klawiszy Ctrl lub Shift) i kliknij przycisk Dodaj. Kontakty z "ruchu" w prawym oknie.
  • Jeśli chcesz usunąć adresy, kliknij grupę na liście kontaktów w prawym oknie, wybierz kontakt(y), które chcesz zlikwidować  i zlikwiduj je za pomocą przycisku Usuń.
  • Zapisz zmiany, klikając przycisk Zapisz.


Edytowanie lub usuwanie kontaktów

  • Skontaktuj się zmienić tak, że styka się okna kliknij lewym przyciskiem myszy.
  • Aby usunąć kontakt, najpierw wybierz kontakt (y), a następnie kliknij przycisk Usuń.  Zatwierdź decyzję w oknie dialogowym, kliknij przycisk Tak.

Add Feedback